Veelgestelde vragen

Vragen rond het productieproces

TiDee is een volledig Belgisch lokaal bedrijf. Alle artikelen die wij aanbieden worden volledig in onze eigen werkplaatsen geproduceerd startende van onze basis grondstoffen. We proberen waar mogelijk te werken met duurzaam geproduceerde grondstoffen van meestal Belgische leveranciers. Doordat we beschikken over een uitgebreid  eigen machinepark, kunnen we bijna alle handelingen effectief in huis uitvoeren. 

TiDee spitst zich in hoofdzaak toe op gepersonaliseerde producten. Personalisering kan via de webshop aangevraagd worden op het moment van bestelling. Zo kan je vaak grootte, kleur, gravures, … kiezen. Doordat we gepersonaliseerd werken worden de meeste producten pas geproduceerd nadat u deze besteld heeft. Wanneer u twijfels heeft omtrent personalisatie dan kan u ons altijd zowel telefonisch of via email contacteren hierrond.

De leuze van TiDee is niet voor niets “We helpen jouw idee realiseren”.

Naast ons uitbreidend aanbod aan standaard artikelen maken we voor zowel particuliere als professionele klanten tal van andere objecten en creaties. Suggesties en idee kan u terugvinden op onze inspiratie pagina. Specifieke laservragen kan u ook rechtstreeks stellen via ons aanvraagformulier. 

Dat kan zeer zeker. Hiervoor zal je echter wel ter plaatse moeten langskomen met het te personaliseren object. We plaatsen lasergravures op hout, glas , metaal, leder, acryl,  hoorn …

Wanneer je een afspraak maakt en langskomt dan trachten we de gravure te plaatsen op het moment van de afspraak. Voor grotere oplages dient meer tijd gerekend te worden.

Kostprijs voor personalisering van eigen objecten: 1 keer 10 euro voor het instelwerk en daarnaast 1 euro per minuut effectieve lasertijd.  

We tonen altijd verschillende opties (graveren versus lijnen) en trachten zo een oplossing binnen het budget te vinden. 

Vragen rond verzending

Wij doen ons best uw pakket te verzenden binnen de 2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Grotere bestellingen en specifieke producten kunnen een langere leveringstermijn hebben. Wanneer je zeker wil zijn dat je bestelling tegen een bepaalde datum bij jou geleverd wordt, contacteer ons dan om dit voordien duidelijk af te spreken.

Pakketten in België en Nederland worden verzonden met Bpost. Indien u niet thuis bent, vindt u een briefje in de brievenbus waarmee u een nieuwe levering kan aanvragen, of u kan het pakket zelf ophalen in uw postkantoor.

Bestellingen in België verzenden we via BPost. Dit zijn de prijzen:

  • < 2 kg: 6,50 euro
  • + 2 kg: 8,75 euro

verzendkost Nederland en Duitsland:

  • < 2 kg: 10,50 euro
  • + 2 kg: 10,50 euro

TiDee artikelen worden altijd zorgvuldig en met veel zorg verpakt. Soms gebeurt het echter dat er iets fout loopt tijdens de verzending. Zoals vermeld staat in de algemene voorwaarden, zijn we niet verantwoordelijk voor vertragingen en schade omwille van gebeurtenissen buiten onze normale controle. Hieronder vallen productieonderbrekingen, transportvertragingen en werkonderbrekingen alsook schade tijdens transport. 

Wanneer je echter schade vaststelt bij de levering, gelieve ons dan te contacteren. Zo kunnen we proberen tot een oplossing te komen – bijv. nazenden van gebroken stukken aan sterk gereduceerde prijs, korting op een volgende bestelling, … 

Vragen rond betaling

Via onze webwinkel kan online betalen met de standaard digitale betaalmiddelen zoals Bancontact, creditkaarten maar ook paypal.

Wanneer uw bestelling vertrekt van bij TiDee zal u hiervan een email melding krijgen. Deze email bevat als bijlage ook een factuur waarop u alle details van de zending kan terug vinden. Indien u een aparte factuur wenst met melding van uw professionele gegevens (BTW nummer enz.) gelieve ons hier dan voor te contacteren. We sturen u dan via email een aparte factuur na.